Kancelaria Adwokacka Adwokaci Arkadiusz Szałajko i Martyna Borowiecka wraz z Zespołem

» PRO BONO

Opis działalności Pro Bono naszej kancelarii.

» OBSŁUGA FIRM

Zajmujemy się kompleksową obsługą przedsiębiorców.

» SZKOLENIA

Prowadzimy szkolenia dla firm i instytucji, osób prywatnych.

» PORADY ONLINE

Udzielamy porad za pośrednictwem internetu.

Zwolnienie od kosztów sądowych

Zwolnienie od kosztów sądowych w postępowaniu cywilnym.

W dniu 17 kwietnia 2015 roku Sąd Najwyższy wydał Postanowienie, którego teza stanowi, że  przejściowe trudności finansowe nie wyczerpują przesłanek objętych art. 101 ust. 1 w związku z art. 102 ust. 1 u.k.s.s.c. Tym samym, osobie która miewa przejściowe trudności finansowe, ubiegającej się o zwolnienie jej od kosztów sądowych, sąd może odmówić zwolnienia. Przypomnieć należy, że zwolnienie od kosztów sądowych może być przyznane stronie, która oświadczeniem obejmującym szczegółowe dane o stanie rodzinnym, majątku, dochodach i źródłach utrzymania wykaże, że nie jest w stanie ich ponieść bez uszczerbku utrzymania koniecznego dla siebie i rodziny.

Postanowienie Sądu Najwyższego z dnia 17 kwietnia 2015 roku I CZ 35/15

» archiwum aktualności

Kancelarie kierują się zasadą indywidualizacji potrzeb i oczekiwań społeczeństwa, zarówno w kwestii świadczonej pomocy prawnej jak i dostosowania cen usług do rzeczywistego nakładu pracy.

Adwokaci Arkadiusz Szałajko i Martyna Borowiecka wraz z Zespołem.

Kontakt całodobowy (24h): 603 281 318

znajdź nas na Facebook'u: facebook.com/kancelarieszalajkoborowiecka/

Kancelaria Adwokacka Adwokaci Arkadiusz Szałajko i Martyna Borowiecka są członkami Adwokatury Polskiej

Adwokat w Gliwicach, adwokat Zabrze, pomoc prawna osób za granicą, adwokat Knurów, sprawy rozwodowe, spadki, zadośćuczynienia, odszkodowania, ochrona prawna kierowców.

You might also likeclose